Kurohigh
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roleplay Sherlock Shitsuji

2 posters

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Roleplay Sherlock Shitsuji - Page 6 Empty Re: Roleplay Sherlock Shitsuji

Post  Mo Sun May 08, 2011 1:54 pm

"Die heeft nog nooit een kind gehad. Nouja... er nog nooit één op de wereld gezet." Zei Alex. "Ze weet best veel, zelfs van mensen baby's, maar ze weet helemaal niks van demonen baby's..."

"O, dat geeft niet, jij ziet er in alles prachtig uit." Zei Alois grijnzend, maar hij meende het wel.
Mo
Mo

Posts : 250
Join date : 2011-04-11
Age : 27
Location : Peeves' pocket

Back to top Go down

Roleplay Sherlock Shitsuji - Page 6 Empty Re: Roleplay Sherlock Shitsuji

Post  Kitten Sun May 08, 2011 2:00 pm

"Is ze dan niet opgevoed door haar moeder?" vroeg Ciel. "Sebastian zei dat hij door zijn moeder vestoten was, en zo ver ik begrijp van Charlie is hun moeder een tyran."

Chelsea knipperde even voordat ze glimlachte. "Dankje" zei ze en ze zoende hem. "Maar ik ga me toch even omkleden." Ze haastte zich naar beneden voordat ze in een spijkerbroek en een t-shirt schoot. Ze haastte zich weer naar boven. Er zat nog verf op haar gezicht, en handen, maar het boeide haar niet echt. "Dus...had je iets geplant?"
Kitten
Kitten
Admin

Posts : 506
Join date : 2011-04-11
Age : 28
Location : In your head

Back to top Go down

Roleplay Sherlock Shitsuji - Page 6 Empty Re: Roleplay Sherlock Shitsuji

Post  Mo Sun May 08, 2011 2:24 pm

"Maria praat daar niet over dus het kan nooit goed zijn geweest. Zou het op internet te vinden zijn... Tegenwoordig staat bijna alles op internet.." Zei Alex.

"Ik had deze twee een tijdje geleden besteld. Het is vandaag, nouja vanavond..." Hij hield twee kaartjes voor 'Vampire Weekend' voor haar gezicht. "Iets voor jou?"
Mo
Mo

Posts : 250
Join date : 2011-04-11
Age : 27
Location : Peeves' pocket

Back to top Go down

Roleplay Sherlock Shitsuji - Page 6 Empty Re: Roleplay Sherlock Shitsuji

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum